Om jouw bezoek aan deze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken en het gebruik van deze website te kunnen blijven verbeteren, plaatsen we cookies. Ook plaatsen we cookies zodat we je gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen. Door op ‘Akkoord’ te klikken accepteer je alle cookies. Lees meer
Wijzig je voorkeur via de ‘Cookie-instellingen’ onder aan de pagina. Lees het
Cookiebeleid
voor meer informatie.
Deze cookies zijn nodig voor de basisfunctionaliteiten van de website en zijn daarom standaard ingeschakeld.
Met deze cookies meten we het gebruik van de website en wordt het mogelijk gemaakt om je een persoonlijkere ervaring te bieden, gebaseerd op je interesses en bestelgedrag. Schakel je deze cookies in, dan kan dat leiden tot een betere ervaring.
Met deze cookies krijg je relevante advertenties en andere content aangeboden op basis van jouw interesses.
Je draagt een klantvriendelijk onthaal hoog in het vaandel zodat al onze klanten correct worden verder geholpen en verwijst hen, indien nodig, naar de plaats van de artikelen, informatiegegevens, bevoegde personen en/of afdelingen.
Je zorgt daarnaast voor voldoende voorraad in de rekken en maakt de goederen klaar voor verkoop. Uiteraard zorg je hierbij ook voor een correcte en duidelijke prijsaanduiding.
Je factureert alle goederen correct en rekent af.
Je biedt administratieve ondersteuning aan de infobalie: verzorgt inschrijvingen, voorziet dagpassen, neemt telefonische oproepen aan en verbindt door naar bevoegde afdeling of persoon, luistert naar klachten van klanten,…
Op het einde van de werkdag verwerk je de kassa-inhoud op administratief vlak.
Je staat mee in voor het klaarmaken en uitleveren van goederen bij de klant aan huis volgens de instructies.
Dankzij je flexibiliteit heb je geen moeite met je in te zetten voor verschillende afdelingen.
Jouw profiel
Vereiste (vak)kennis en ervaring
Je hebt een onmiskenbare interesse in voeding
Ervaring in de horeca, groothandel of retail is mooi meegenomen
Persoonlijke eigenschappen en competenties
Je bent uitermate commercieel en klantgericht ingesteld
Je bent een echte multi-tasker en steekt graag de handen uit de mouwen
Je hebt een optimistische ingesteldheid en bruist van energie
Je hebt een hands-on en no-nonsense mentaliteit
Je hebt verantwoordelijkheidszin en vindt ordelijkheid erg belangrijk
Je bent flexibel en bereid om in een wisselend uurrooster te werken, ook op zaterdag (5 dagen per week)
Sligro-M biedt je
Je krijgt tal van mogelijkheden om bij te leren en te groeien
Een contract in een ambitieus en groeiend bedrijf
Een tof team met gedreven collega’s
Een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen
Plaats in de organisatie
In deze functie rapporteer je aan de afdelingschef.